Product / Dienst

Ontdek de vaakst gestelde vragen over Koffiemachine

Kan ik, wanneer er een storing optreedt, een vervangende koffieautomaat krijgen?

Dag Maxim Verheyden,

Wanneer u een service- en onderhoudscontract heeft afgesloten bij uw koffieautomaat kunt u bij de meeste leveranciers gebruik maken van een storingsdienst . Een dergelijk contract zit meestal bij de huur inbegrepen, wanneer u de machine heeft aangekocht, of gaat aankopen, kan het contract ook afgesloten worden bij de leverancier. De storingsdienst houdt doorgaans in dat er een technieker wordt gestuurd om naar uw koffiemachine te kijken. Is het probleem niet direct op te lossen, dan bieden de meeste leveranciers een vervangende koffiemachine aan. Dit hangt echter af van de leverancier. Hier doet u dan ook het beste navraag naar.

Ontdek andere vragen over Koffiemachine :

Product / Dienst: vaak gestelde vragen :

Voor meer info over Koffiemachine ga naar Onze koopgids