Product / Dienst

Ontdek de vaakst gestelde vragen over Koffiemachine

Kan ik een vervangende koffieautomaat krijgen bij een storing?

 

Als u een service- en onderhoudscontract heeft afgesloten voor uw koffieautomaat, kunt u bij de meeste leveranciers gebruikmaken van een storingsdienst . Dit contract is vaak inbegrepen bij de huur van de machine, maar kan ook afzonderlijk worden afgesloten als u de automaat heeft gekocht of van plan bent aan te schaffen.

De storingsdienst houdt meestal in dat er een technicus wordt gestuurd om de storing te verhelpen. Als het probleem niet direct kan worden opgelost, bieden veel leveranciers een vervangende koffieautomaat aan om te zorgen dat uw bedrijf niet zonder koffie komt te zitten. Of dit daadwerkelijk mogelijk is, hangt echter af van de specifieke voorwaarden van de leverancier, dus het is verstandig om dit vooraf duidelijk te bespreken en op te nemen in het contract."

 

Ontdek andere vragen over Koffiemachine :

Product / Dienst: vaak gestelde vragen :

Voor meer info over Koffiemachine ga naar Onze koopgids