Nieuwe zoekopdracht :
Wij raden u aan :

Producten en diensten

Artikel

Offertes

Automaten: service leverancier

Een verkoopautomaat in uw bedrijf heeft heel wat voordelen, op voorwaarde echter dat de inhoud altijd op peil wordt gehouden in de juiste temperatuuromgeving, dat het toestel goed wordt schoongehouden en dat het altijd optimaal werkt zonder defect te geraken. Die zorg kunt u voor uw eigen rekening nemen, maar u kunt ook een gepersonaliseerde formule bespreken met uw leverancier.

Automaten: service leverancier

 

Vending machine kopen, huren of een full-service deal afsluiten?

Als u beslist om een verkoopautomaat te kopen of te huren zal de leverancier meestal geen service verzekeren, tenzij u samen bepaalde afspraken vastlegt in een contract.

Een leverancier die meent dat uw bedrijf rendabel genoeg is om u een toestel in bruikleen te geven zal er daarentegen voor zorgen dat aanvullingen, onderhoud en geldbeheer op wieltjes lopen en u hoeft zich nergens om te bekommeren. Het apparaat blijft wel 100% eigendom van de leverancier.

 

Wat houdt een automaten service in?

Dat hangt helemaal af van de gemaakte afspraken en van de gekozen automaat, maar we zetten hier alle mogelijke punten op een rijtje die een full-service-contract kan inhouden, zowel voor frisdrankautomaten als voor combitoestellen.

  • Samenstellen van het assortiment:

In functie van de gekozen automaat bepaalt u, al dan niet samen met uw leverancier, welke producten u zal aanbieden. Bepaalde leveranciers zullen u wijzen op het belang van kwalitatieve, gezonde en gecertificeerde varianten als aanvullende uitbreiding. Kwaliteit is zeker voor verkopers van A-merken een succesbepalende factor.

  • Ondersteuning vanaf de eerste dag:

U krijgt een gedetailleerde uitleg over hoe alles functioneert bij de installatie: over het toegangsbeheer, de samenstelling van het assortiment, het betalingssysteem, het bestellingproces en de aanvulling, de schoonmaakmethoden, de procedure bij een eventueel defect...

De leverancier kan periodieke preventieve controles op locatie laten uitvoeren om eventuele storingen te vermijden. Treedt er toch een storing op, dan kan u rekenen op assistentie van een helpdeskspecialist en een snelle interventie door goed opgeleide en gespecialiseerde technici.

  • Respecteren van de HACCP-normen:

Deze controleprocedure (Hazard Analysis & Critical Control Points) wordt opgelegd door de Europese Unie om het risico op besmetting van voedingsmiddelen te vermijden en om alle voedingsmiddelen te kunnen traceren. Daartoe dienen een aantal gegevens te worden genoteerd in een HACCP-boekje in verband met leveren, temperatuur, aanvullen, reinigen etc. … Een professionele leverancier zal zich nauwgezet van deze taak kwijten: hij zal zorgen voor geconditioneerd transport van gekoelde goederen, hij zal de goederenstroom goed opvolgen (first in/first out om het bederfpercentage te beperken) en instaan voor een optimaal onderhoud.

  • De administratie:

Een vakspecialist zal alle technische werkzaamheden aan de verkoopautomaten registreren zowel in zijn eigen centrale systeem als in een serviceboekje dat bij het toestel hoort.

Hij zorgt voor een efficiënte administratieve opvolging van elk artikel en van elke automaat.

Alle geldtransacties worden nauwkeurig geregistreerd.

 

Full-service concept: de ideale totaaloplossing zonder zorgen?

Niet elke onderneming komt hiervoor in aanmerking, maar als een leverancier ervan overtuigd is dat het plaatsen van een of meerdere verkoopautomaten voor hem een renderende zaak is, dan zal hij u de best mogelijke service aanbieden. U krijgt een mooi assortiment producten, u hoeft zich nooit ergens wat van aan te trekken, u kunt eventueel een mooie deal sluiten waarbij uw toestel na een bepaalde periode wordt vervangen door het laatste nieuwe technologische hoogstandje en misschien sleept u wel een kleine commissie uit de brand!

Begin met uw offerteaanvraag Vending machines
Geef uw mening