- Adressenbestanden
- Offerte-aanvraag
-
Adressenbestanden – hoe kiest u de beste?
Naast het beschikbare budget moet u weten op welke manier u uw potentiële nieuwe klanten wilt bereiken en waar u naartoe wilt met de gegevens van de database. Ook moet u uitmaken wat u verwacht van de leverancier van de database. Waarvoor wilt u uw database gebruiken? U wilt een afspraak... -
Particuliere B2C databases
De bedoeling van de meeste marketing- en/of reclamecampagnes is uiteraard om bepaalde producten te verkopen aan de juiste eindconsument. Bedrijven hebben er dus heel wat voor over om aan gegevensbestanden te geraken die interessante informatie over het doen en laten van potentiële nieuwe klante... -
Overige databases
Wilt u een database aanleggen die helemaal beantwoordt aan de doelgroep die u wilt bereiken, dan moet u eerst een grondige analyse maken van uw potentiële klanten. In de vorige rubrieken vindt u informatie over de standaard B2B- en B2C-doelgroepen, maar soms overlappen deze elkaar. Bepaalde pro... -
e-mailadressen kopen
Onder rubriek 2 zag u wat de voor- en nadelen zijn als u een database koopt of huurt. Hieronder vindt u meer informatie over leveranciers bij wie u terecht kunt voor uw specifieke behoeften. Handelaars in databases Professionele leveranciers van databases assisteren u graag bij het analyseren...