Nieuwe zoekopdracht :
Wij raden u aan :

Producten en diensten

Artikel

Offertes

80/20-regel CRM?

Vraag gesteld door Annelies de Bond - nov 29, 2013
Vraag

Hallo, Wat houdt de 80/20-regel precies in, in combinatie met CRM? Alvast bedankt. Annelies de Bond

Antwoord van Nathalie Beets
- nov 29, 2013

Beste Annelies de Bondt,

 

De 80/20 regel is een economische regel. Hierbij gaat het om dat 20% van de bestaande klanten zorgen voor 80% van de toekomstige winst. Het is dus belangrijk welke 20% van de bestaande klanten hiervoor zorgen. Hiervoor is een goede kennis van de bestaande klanten onmisbaar. Hier komt CRM om de hoek kijken. Met een goede Customer Relation Management kunnen bestaande klanten efficiënt worden beheerd.

U leest meer over CRM in het volgendeartikel

Companeo : CRM & HR management: offertes vergelijken